Eggdonasjon 1. forsøk….de fant ingen foster….:(

Symptomene hadde forsvunnet nesten helt. Fra å være skikkelig kvalm og sliten til å være i kjempeform på bare noen dager. Så jeg bestilte en ekstra ultralyd hos en gynekolog rett ved jobben. Han sa med en gang at her er det ingenting. Jeg skulle være akkurat i uke 7. Men han sa at vi skulle sett foster og hjertelslag nå. Så da blir det medisinsk abort på onsdag. Håper kroppen kommer seg fort etter dette. Jeg har jo gjort dette 3 ganger før og gruer meg veldig til smertene dette medfører. Men den psykiske delen tok meg ikke før etter en times tid etter at vi kom hjem. Da kom skuffelsen…veldig…

Vi vet ikke veien fra nå…hva gjør vi??? Orker vi en runde til?? Skal vi skifte klinikk eller hva gjør vi…jeg vet ikke ennå

Vi har ikke snakket så mye om det ennå…vi er nok i vår egen lille boble akkurat nå. Jeg vet ikke hva sambo tenker…vil han fortsatt??

 

6 kommentarer
    1. Nei og nei så trist å høre. Nå ble jeg rett og slett lei meg på deres vegne. Og legen på ahus som sa at alt var i orden. Trodde det skulle gå veien for dere nå! Er det en såkalt ma? Hva sier klinikken deres i Riga da?

    2. Huff så leit. Akkurat det samme skjedde for oss og. Vi vurderer ny klinikk i Spania, men har ikke bestemt oss ennå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg