Ugh…så kvalm og sliten…etter bare 3 dager på jobb :(

Gud hjelpe meg…hvordan skal dette gå…

Har aldri vært så kvalm i noen svangerskap. Ønsker meg bare hjem til sofaen. Dagene blir veldig lange når formen er laber og buksene er så trange at man må gå med smekken åpen. Orker ikke noe som klemmer på magen. Sjefen tok nyheten kjempebra. Hun har bestillt ny bukse men tar jo et par dager før jeg får den. I dag går jeg på jobb i joggebukse…det har ALDRI skjedd før, jeg som er så opptatt av å pynte meg ;-D

Sitter i bilen å lager blogginnlegg. Siste blodprøve er tatt og venter i bilen på at jobb skal begynne.

På med kvalmebånd 😉

Ha en fin dag der ute alle sammen 😉

Er det noen som har testet i dag ;-P

9 kommentarer
    1. Usj, forferdelig å være kvalm. Har knapt vært kvalm selv som gravid, bortsett fra når magen har blitt stor.
      Mistanken heller mot to spirer. . .;) Spennende med blodprøve i dag 🙂

    2. Usj, forferdelig å være kvalm. Har knapt vært kvalm selv som gravid, bortsett fra når magen har blitt stor.
      Mistanken heller mot to spirer. . .;) Spennende med blodprøve i dag 🙂

    3. Rakk ikke å teste jeg ! Mensen kom – helt uten forvarsel – i natt 🙁 Har aldri opplevd å være forsinket mer enn 1-2 dager før og hadde jo begynt å tro det hadde klaffet….Nå har jeg avskrevet det med at jeg må være ved å komme i overgangsalder. Ikke vet jeg… det var jo for godt til å være sant uansett. Heldigvis ble jeg mindre skuffet enn jeg fryktet. Nå, tilbake til scratch, og avvente gynekologtime nå i februar og ta det fra der…
      Kvalme: Huff, jeg har vært kvalm i alle mine svangerskap (inkl. dette – hi, hi). Ikke noe å trakte etter. Viktig å spise veldig titt og ikke bli for sliten (da bllir man mer kvalm), men det skjønner jeg jo at det er vanskelig for deg å unngå med jobben du har. Skulle du bli verre får du vurdere sykemelding. Ellers sies det jo at det å være kvalm er et godt tegn vis a vis at de som er kvalme har mindre sjanse for å abortere. Om det stemmer eller bare er fattig trøst, det vet jeg ikke 🙂

    4. 45+: Nei så utrolig trist 45+ 🙁
      Men bra du ikke gikk helt i kjelleren da. Få en utredning og kom igang med behandling 😉 Vi heier på deg 🙂
      Du må holde meg/oss oppdatert om hvordan du ligger an 😉

    5. Det var leit å høre 45+, godt du er realist midt oppi det hele 🙂 Det fine med å være voksen mamma er jo at vi ikke har noen tid å miste. Det er bare å ta grep og gjøre tiltak så snart anledningen byr seg.
      Uansett om man velger “det ene eller det andre”, så er iallefall “ønsker oss barn. . .”en god motivator for at ED har høy suksessrate 🙂
      Spent på din HcG måling nå 😉

    6. Har du fått svar på blodprøven i dag? 🙂 Og hvordan er formen sånn ellers?

    7. Glad mamma: Snork zzzzz….. endelig orket jeg et nytt blogginnlegg he he….litt trøtt da ;-D
      Har ikke vært kvalm i dag, men tror det kom av ny bukse, gravidbukse på jobb, som ikke klemte over magen, det var deilig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg