De har ikke en eneste lakrisbit i Riga :(

Skjønner ingenting, har vært i alle butikker, finnes ikke EN lakrisbit i hele Riga. Er det forbudt eller?? Jeg elsker jo lakris…. Nå lengter jeg hjem til senga mi, badet mitt, sofaen min og lakrisen min ….. Jeg er jo lakrisjunkie… og nå begynner det å tære på her ;-D ;-D ;-D



Makan til surt folkeslag skal du lete lenge etter. Ikke mye turistvennlig etter min smak. Bortsett fra de på hotellet og klinikken. Kanskje de spiser for lite lakris he he

Butikkene bugner av halvrussisk smak, ikke mye å handle etter min smak. Nå kjeder jeg meg til det grusomme og gleder meg sykt til onsdag. Tirsdag i morgen og ennå en dag og slå ihjel…hjelpes… Nå må også jeg ty til Netflix. Jeg som aldri sitter nedpå å ser på tv engang. Driver jo med noe hele tiden. Og nå har jeg sittet i en seng på et hotellrom ALTFOR mange dager.

Og for noen toalettrutiner de har på offentlige toalett…tror damer her står å tisser og da mener jeg står som gutta. Det er jo masse piss på ringen HVER gang jeg skal på en do…jiz altså…..eller grøss…nei nå var jeg negativ her. Må komme meg hjem snart hi hi.

2 kommentarer
    1. Besøk Stockmann, der har de en superfin butikk med masse god mat, superfint og handle der! Der har de også kino, og kinokiosken har et kjempestort utvalg av candyking – sikker på at du finner lakris der 😉 Hilsen student i Riga

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg