Nå er papirer om eggdonasjon sendt ;-)

Det ble veldig tøft psykisk etter siste (vi har egentlig ett igjen) forsøk i Danmark. Jeg har grått VELDIG mye. Bare noen så på meg så kom tårene. Jeg skulle ikke vært på jobb noen dager etter denne perioden. Da jeg forsto at jeg hadde mistet troen på at det skulle gå, var det som å få hjertet revet ut. Å kjenne på følelsen at du ikke klarer å gi din kjære et barn er tungt å bære. Det er fryktelig sårt, jeg blir skuffet og sint på meg selv. Jeg som alltid mestrer alt…men ikke dette, det er ikke til å holde ut.

Jeg tar hormon behandling svært hardt og jeg har sagt jeg ikke orker en siste gang i Danmark selv om vi har betalt for det. 

Så vi går for eggdonasjon, succesraten er på hele 68 % og det er jo LITT bedre enn 2% ved IVF.

Papirene som skulle sendes inn var velig vanskelig å forstå. Vi fikk faktisk ikke svart på alle spørsmålene. Men vi må ta alle mulige tester på nytt, vi må bare få en liste over dem. Nå håper vi de finner en donor raskt så vi kan reise til Gennet i Praha for å bli foreldre der 😉

Jeg er bare så utrolig UTÅLMODIG……!!!!

Enn så lenge må vi kose oss i jula og se hva som skjer på nyåret 😉 Gleder meg til jul 😉

4 kommentarer
    1. Så leit for dere at det ikke lyktes denne gangen heller. Meg og min samboer var i akkurat samme situasjon. Begge er 45 og fikk 2% sjanse ved siste ivf. Han ville anbefale eggdonasjon. Vi kastet oss rundt og gikk for ava klinikken i Riga. Der ble vi veldig godt mottatt. Eggdonor ble funnet og 16 egg ble tatt ut. To perfekte egg ble satt inn 30 nov. Og vi er nå gravid. Brukte mannens svømmere. Så det finnes håp. Og jeg slapp alle hormon kurene! Vi har gått igjennom 4 ivf/icsi. Ønsker dere lykke til.

    2. Å så heldige dere er 😉 Gratulerer sååå mye 😉
      Men så lurer jeg…hvor lang tid tok det fra dere sendte papirer til dere var der nede og fikk donasjon? Er veldig utålmodig serru ;-P
      Hvor tok dere alle testene? Det var jo veldig mye skjemaer og tester som måtte fylles og sendes 😉

    3. Det tok ca 1,5 mnd fra vi sendte papirene til eggene var inne. Alle testene tok vi på Haukeland. Vi har brukt klinikk Hausken til våre forsøk. De har hjulpet oss med rekvisisjon til prøver, og jeg har også tatt alle ultralyd der. Vi var heller ikke i Riga på forsamtale. Alt gikk på mail. Vi kunne også tatt Skype om vi ville. Vi reiste ned til egguttak og var der til egginnsett. Tok en langhelg.

    4. Oj det var raskt 😉
      Håper det går raskt for oss også 😉 og at vi slipper å reise ned 2 ganger 😉
      Synes det er veldig gøy å høre om fler i samme situasjon så hør av deg igjen så får jeg høre hvordan det går, og hvor mange som festet seg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg