Jeg gråter av skuffelse….

Damen i andre enden kunne ikke gi oss gode nyheter, dessverre. Egget hadde ikke begynt å dele seg som det skulle. Det hadde begynt fint med en hinne som forandrer seg inne fire timer men så stoppet det opp. 

Jeg var så optismistisk med den nye medisinen og alt ;( men jeg har grått i over en halv time nå, skuffelsen er ENORM. Skuffelsen er stor over å ikke kunne gi den jeg elsker et barn. Det er mitt største ønske (utenom at mine store barn har det bra selvsagt). Vi har fortsatt et forsøk igjen. Akkurat nå er ikke det så fristende, men jeg gjør jo alt for å få dette til. 

Takk til min største støtte…min elskede Ø. <3 <3 <3

7 kommentarer
    1. Takk Astrid. Har dere bestemt dere for ED ennå? Vi er inne på det nå, men hvilken klinikk mente du i Tsjekkia? Gennet? Det står ingenting om den metoden du nevnte på siden dems 😉
      Men de har fin pris i forhold til mange andre da 😉

    2. Det var leit å høre. Men som du skriver har dere er forsøk igjjen. Finnes det et annet medisinregime som kan gi flere egg? Det vil vel øke sjansene mye om flere egg tas ut. Må dere vente lenge før neste forsøk?
      Jeg har troen på dere jeg, en dag sitter spiren der den skal 😉

    3. Hei så koselig 😉
      Vi har nok prøvd det som er å prøve nå, liten mulighet for å få ut mange egg sier legene 🙁
      Mulig vi skipper siste forsøk og går for eggdonasjon i Praha 🙂
      Jeg begynner å bli sliten av dette nå, alle disse nedturene tar på 🙁
      Eggdonasjon har jo successrate på hele 68% og vi er nå nede på 1-2 % sjanse.
      Jeg har tro på at miljø kan forme like mye som arv så jeg er positiv 😉

    4. Her er lenke til en klinikk vi har vært i kontakt med: http://www.fertimed.cz/en/ Vi undersøker nå først muligheten til å prøve med egne egg. Skal ta blodprøve tredje dag av neste syklus – blir nok fredag, tenker jeg. Har “Skype-date” med dansk klinikk i januar!

    5. Hei Astrid
      Masse lykke til med prosessen. Jeg er så sliten av dette nå at jeg orker ikke et nederlag til nå. Er jo bare 1-2 % sjanse. Eggdonasjon opptil 68%. Så vi prøver nok det vi nå. Dette tar mye mer på enn jeg er villig til å innrømme. Jeg reagerer veldig sterkt på hormonene, jeg svetter som et helvete ennå og jeg blir så sliten av det.
      La meg få vite hvordan det går med deg, vedig spennende å høre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg