Denne måneden prøver vi på “Homemade” ;-)

Denne måneden går jeg ikke på noen medisiner så da kan vi forsøke på “gamlemåten” 😉 😄

Har kjøpt en eggløsningstest av det enkle slaget med dobbel hormonindikator. Så da vet du…i dag slo ut i maksimal fertilitet…juhuuu ;-D

Så da får vi se om egget vil slippe seg ned i løpet av dagen så skal vi stå klare i kveld…:knis:

Blir jo spennende, hadde vært deilig å slippe å reise til Danmark rett før jul også, selv om jeg savner shoppinga der altså….blir blakk hver gang ;-))

Så da tar jeg meg en lang løpetur i påvente av “eggdumping”

Det sies at når LH stiger kommer egget 12-24 timer etter så da håper vi på treff i dag ;-P

4 kommentarer
    1. Bra du tester med eggløsningstest, for det er jo før eggløsningen faktisk skjer som er best mtp timing. Naturmetoden kan fungere fint den, ble jo selv gravid i en alder av 44 år og fødte da jeg var 45, nettopp ved “gamlemetoden” 🙂

    2. Men det er jo det som er så vanskelig å vite dagen før du får eggløsning ;-D Testene viser jo den plutselige eggløsningen, og hvis man bare skal ha sex annenhver dag er det vanskelig å treffe ;-P Men jeg har jo ikke store trua på at vi får dette til, men deilig med en måned uten medisiner så vi bare nyter og venter på tur til Danmark 😉 HA en super kveld 😉

    3. Bare ikke stol helt på eggløsningstestene. Jeg har lav AMH, å eggstokkene mine sliter litt. Jeg har alltid fått positiv eggløsningstest 2 ganger i hver syklus. Først kommer eggløsningsslimet, å så positiv test. Etter to dager, begynner det igjen. Så min kropp sliter med å slippe egg, å så prøver den igjen. Verdt å fortsette å teste etter eggløsning ETTER eggløsningen og, bare sånn i tilfelle kroppen din ikke klarte å slippe egget etter den første LH toppen.
      Leste et gammelt kjerringråd der det sto at om man prøvde å lage barn om vinteren, så skulle man hold seg skikkelig varm på beina hele tiden. Å gjerne både sove og ha sex med sokker på 😉 Livmoren liker visst ikke kalde tær 😉 Lykke til 😉 Her er vi 8 dpo etter ivf.

    4. Hei Marianne 😉 Jeg lo høyt i dag tidlig når jeg leste mailen fra deg ;-D Men jeg har ikke så mye god erfaring med eggløsningstester jeg heller 🙁
      Men så spennnede med forsøk da…jeg hadde første innsett i juni og klarte ikke la være å teste ;-D Masse lykke til og håper spiren sitter….la meg høre fra deg da, hvordan det har gått da…spennende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg