4. prøverørsforsøk og kort regime ;-)


Da er ny medisin hentet. Denne gangen skal jeg ikke nedreguleres til overgangsalder men gå rett på sprøyter. Det blir spennende. Men denne gangen blir det vanskelig å planlegge, fordi jeg ikke helt vet når mensen kommer. Jeg skal starte på Pergotime på mensdag 2…i fem dager, derretter bruke Gonal F i noen dager.
Denne brukte jeg første gangen og fikk god egg med den. Skal bruke den 2-4 dager og derretter bruke Oraglutran for å hindre at egget “popper” ut før det skal.


Med kort regime er det vanskeligere å “time” uttak like godt som ved langt regime, da kan man bare bruke nesespray for å la eggene modne lenger og man kan lettere bestemme uttaksdag. Men blir nok uttak mellom 7-11 des. Skal bli deilig å slippe nesesprayen, den er slitsom med svettetokter og slitsmt å passe tidene. Men har brukt Pergotime før og det var ikke moro det heller…;) 

Tiden begynner å renne ut….jeg hadde ikke trodd dette ville trekke ut såpass som det har gjort. Jeg er utålmodig nå. Jeg er en person som blir litt “besatt” av slike prosjekter. Det blir altoppslukende. Sist jeg var hos legen synes han at vi skulle vurdere eggdonasjon. Det kommer i eget innlegg. 😉 Ha en fin kveld der ute 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg