3 timer til svaret på vårt største ønske….


Nå er det bare 3 timer til vi får svar på vårt største ønske, vi skal ringe inn og høre om egget har delt seg eller ikke. Jeg har en dårlig følelse…tror ikke at det blir noe denne gangen heller…. Tror vi har brukt feil medisin og ventet for lenge, men det gjenstår å se…kanskje er vi heldige og det er god nok kvalitet….magen slår  kolbøtte men jeg prøver å roe meg ned ved å tenke negativt. Du skjønner jeg går så i kjelleren hver gang at det blir veldig slitsomt psykisk…skal prøve å motta en dårlig beskjed uten å begynne å gråte. Vi bruker jo all energi i to måneder hver gang, på telle dager, vente på mens, skrive til Maigaard, avtale nytt regime, hente ut medisin, tenke på når vi skal reise, passer det i forhold til barna (når de er borte hos far)….hele pakka er fryktelig slitsom….jeg trodde ikke det skulle dra ut slik i tid…trodde dette skulle bli enkelt….

Går det ikke nå må vi vente til etter nyttår..ellers faller uttaket ca på julaften og det er jo litt dumt ;-D ;-D ;-D Litt vanskelig å bortforklare he he….

MEN KAN JO HENDE DET BLIR POSITIVT I DAG…..;-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg