Det ble bare 1 egg….


Det ble bare ett egg ut i dag… Det var veldig vondt, men varte gudskjelov kort tid. Blødde en del utover dagen, det var en ny lege som rota litt rundt inni der…men nå går det bedre etter noen runder med smertestillende. Fikk ganske mye smertestillende og annen “dop” så var ganske groggy, sov i flere timer etterpå.


Men først fikk jeg litt knekkebrød og varmepute på magen 😉

Jeg skulle starte dagen med et glass saft med sukker, så da tok jeg like godt litt “babyklister” oppi også ;-P


Så får vi se om det funker, bestillt på nett fra Danmark, må prøve alt nå. ;-D

Når jeg reiser får jeg alltid et kort med videre medisinering. 


Vi skal ringe inn for å få svar på om egget har delt seg riktig kl 13:30-14.

Så for at kroppen skal ordne opp i dette må jeg ta litt medisin. Prednisolon og Magnyl tabletter. Pluss Crinone gel morgen og kveld, (det er noe kliss men det får gå)   😉

Vi har vært på Jensens Bøfhus og kost oss i kveld så nå er det bare og sove for å vente på svar i morgen 😉

2 kommentarer
    1. Hei. Så fint at du deler dette, veldig spennende. Spiller jo ingen rolle om det bare ble 1 egg, om det viser seg å være gullegget ☺ Fint at dere koser dere og slapper av når dere er der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg