Sitter på hotellet og er kjempespent på morgen dagen…


Da sitter vi her dagen før dagen på hotellet i Århus. Vi er veldig spente nå….er egget bra nok eller blir det skuffelse nok en gang?? Jeg gruer meg som vanlig litt til uttaket av egg, det er vondt og man blir oppblåst etterpå. Men har smertestillende så det går nok bra 😉

Kanskje har egget som ikke var stort nok vokst seg større….lite trolig, men er jo lov å håpe 😉 

Jeg skal faste til etter inngrepet i morgen, men etterpå skal vi kose oss med god mat.

Vi har vært på shopping i dag, og vi begynner å bli lokalkjent rundt i sentrum. Fått noen favorittbutikker vi (les jeg) må innom. Kjøper selvsagt ikke klær nå, det ville vært dumt hvis jeg ble gravid 😉 Men Århus er en mega shopping by og lommeboka står vid åpen nå….bra det er lønn i morgen ;-D


Jeg oppdaget en butikk litt utenfor sentrum som selger ALLE serier til håret til superbillige priser, så hamstrer litt nå 😉 Må nok innom en tur til hvis det blir innsett på torsdag.

Fikk tak i noen silkeskjerf som er fine å bruke på jobb, særlig utenpå en varmepakning til nakken som jeg må bruke hver dag. Salling kjøpesenter har mange av de store kjente merkene, men også mange fine ting til rimelige priser. Fikk tak i et fint skjerf, noen singletter og en “skjortetopp”….det er bare kragen, så slipper det å bli så varmt under en genser…genialt 😉

Jeg elsker å bake og her er det jo et bake eldorado….på supern på hjørnet som har alt fikk jeg tak i masse spennende kake “stæsj”…(sorry fikk ikke snudd bildet)

Masse godt til kaker og desserter, synd vi ikke har slikt hjemme i norge…jeg har ikke sett det hvertfall…;-P

Krysser fingre for i morgen, ny bloggoppdatering i morgen kveld 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg