Da er vi klare for Danmark og prøverør nr 3 ;-)

Nå har vi begge to proppet oss fulle av vitaminer og hormoner i mange uker. Men for min del var det en skuffende scanning på fredag. Legen fant bare ett egg som var stort nok. Det var veldig stort så jeg håper de vet ha de driver med når vi skal vente helt til tirsdag med å ta det ut. Det var ett til som kanskje kunne bli stort nok men han trodde ikke det. Jeg kjenner at jeg ikke er så postiv denne gangen, ett egg….da minsker sjansene både for befruktning og kvalitet på egget med hensyn til deling.

Min kjære har brukt Sink (som syrker sædceller), multivitaminer, Bio Qinon Q10 som øker celledeling og gir energi og D-vitamin. Han har en utmerket sædkvaliet, så det skal ikke stå på det 😉

Jeg har denne gangen gått på Suprecur nesespray, Menopur sprøyter 300 IU pr dag og nå i kveld settes Pregnyl 10000 kl 21:00 på båten.

 

Til deg som skal gjøre samme reise som oss, er det noen tips: 

Du får beskjed om å drikke sukkerholdig saft på fastende mage før uttak, det er nesten umulig å få tak i (kunstig sukker holder ikke), bland en liten flaske med hjemmefra, så slipper dere mye stress.

Bo på Raddisson Blu, det er gangavstand til alt, supert hotell, har bodd der alle ganger. 

Da er det bare å innta søndagsmiddag hos svigers (de vet ingenting), så går turen rett på båten i kveld.

Vi gleder oss til kos og god mat og en positiv telefon på onsdag som sier at det ble befrukting og tilbakesett på torsdag.

Oppdatering når vi kommer på hotellet i morgen 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg