Mensen, hodepine og syke svettetokter :(


Denne gangen er hodepinen værre enn forrige gang. Nesesprayen Suprecur gjør at jeg får hodepine og syke svettetokter. Det er skikkelig ille, jeg kan faktisk kjenne at svetten står ut av huden og jeg blir kliss klass våt, særlig i nakken og ryggen. Og det kommer så fryktelig fort at står man blandt folk får jeg nesten litt panikk. Jeg svetter så vanvittig i ansiktet at makeupen skiller seg på huden. Det beste er egentlig å trene, hver dag så man får ut litt ekstra. Det føles hvertfall sånn 😉 Og dette holder på i ca 3 uker til….jizes ;-))

Mensen kom akkurat på dag 28. Men Maigaard mener at jeg skal følge samme plan som oppsatt. Da blir første sprøytestikk om en uke.Elonva Depotsprøyte…det betyr at den slipper ut litt og litt hormoner hver dag i kroppen. Men jeg slipper å stikke mer enn en gang. Så derretter begynner stikking hver dag med Menopur 😉 Spent på hva de gjør med kroppen min.

I morgen skal jeg sykle i Nordmarka med ei veninne, det blir sikkert kjempefint. 6 mil…tror hun blir mer sliten enn meg ;-))) Men hun skal sykle birken, så får vel få henne igang. Jeg har gjort det flere ganger, men nå er det satt på vent pga vårt “proskjekt”  😉

Har vært på smerteklinikk i dag og satt sprøyter i nakken pga slitasje og prolaps. Spent på evnt svangerskap uten smertestillende…men skal nok få det til 😉

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg følger bloggen din, spennende å lese!
      Ville bare si at jeg gikk gjennom prøverør nå i vår med lignende opplegg som deg: elonva og menopur! Det gav veldig gode resultater; nesten dobbelt så mange egg som før (har lav amh) og super kvalitet på de! Og nå er jeg 18 uker på vei 😉 håper dette gav deg litt ekstra optimisme! Lykke til!!

    2. Helen: Å så hyggelig Helen. Ja det er slike historier som holder meg gående, tusen takk. Ja nå håper vi på et godt resultat. Nå er det grusomt med denne sprayen altså, jeg dåner av alle svettetoktene ;-P Så vet ikke om jeg orker særlig mange ganger til 😉
      Masse lykke til med graviditeten deres 😉

    3. Hei!
      Takk for at du stakk innom bloggen min og la igjen en hilsen 🙂
      Høres litt skremmende ut med alle bivirkningene, men det er vel verdt det til slutt.
      Håper det ble en bra tur i marka 🙂 6 mil var ikke rent lite heller 😛 sprekinger!
      Lykke til videre i prosessen 🙂 🙂

    4. hannasbonn: Hei igjen 😉 Vi hadde ikke fått det hvis de var farlige….jeg tenker at jeg utsetter overgangsalder litt og det er helt greit 😉 noen reagerer mer enn andre og jeg reagerer stort sett hardt på alt så det er ikke sikkert alle vil ha det slik 😉 Lykke til du også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg