Sjekk hos Dr. Huseby

I går begynte jeg å spraye med Suprecur 4 ganger om dagen. Dette er en spray som skal nedregulere systemet mitt til kunstig overgangsalder. Dette medfører svettetokter og mye frustrasjon (les sinne)…;-P

I dag var vi på Ahus hos Dr. Huseby, verdens hyggeligste lege/gynekolog. Alt var i skjønneste orden, tykk og fin slimhinne, 3-4 egg på hver eggstokk. Han mente vi skulle klare å får ut flere egg denne gangen. Dette blir spennende 😉

Vi skal tilbake å sjekke eggene 20. aug, håper de da er store og fine slik at vi igjen kan ta sjøveien til Århus. 

Dr Huseby skulle sykle Grenserittet til helgen og ønsker ham lykke til med det, vi skulle også vært på mange ritt i august en siden sambo har brukket kragebeinet under trening så utgår alle slike aktiviteter.

Vi nyter ferie og late dager så lenge 😉

3 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg! Håper sommeren blir super fin! Kanskje du vil ta en tur innom bloggen min også ? 🙂

    2. Så spennende! Dette høres veldig lovende ut – håper det går bra!!! Det er fint å ha en hyggelig lege å “støtte seg på”. Vi har vært hos to ulike, og det har vært VELDIG forskjellig hvordan de har sett på saken. Han ene fokuserte omtrent utelukkende på min alder og snakket om at når eggene mine var sååååå gamle så var det null vits i å gjøre IVF i det hele tatt med egne egg, mens han andre har sendt meg til ulike tester og ser på resultatene der og også på mannens sædprøvetall. Uff, mulig han mest negative har rett, men HÅPER den mer positive legen er den som får rett til slutt!!!
      Uansett – masse lykke til!!!

    3. Astrid: uff ikke hør på han negative…;) jeg har vært hos tre forskjellige og alle har vært positive. Etter at vi bestemte oss for ivf spurte jeg Dr Huseby om det var noe håp fordi jeg er bare på eggnivå 4 men da sa han at han hadde mange med eggnivå 1 som hadde klart det så det var absolutt håp. 😉 men ikke gi opp, kjør på, ikke vent…tid er verdifullt nå (føler vi da 😉 )
      Masse lykke til og positive klemmer fra meg ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg