God nyhet ;-)

Jeg fikk en litt rar melding i går som satte meg litt ut og jeg ble veldig lei meg. En som hadde vært på bloggen min og lest hva vi gjorde, mente at ivf i så høy alder ville ikke lykkes. Derretter kom hun med et utsagn om at hun kunne anbefale et sted for eggdonasjon. Men vi vil jo gjerne prøve å videreføre våre gener, det er viktig for oss i første omgang. Vi har jo bare forsøkt en gang. Min samboer sa med en gang at hun sikkert fikk penger for å anbefale dette.

Så da jeg skulle sende svaret på den negative testen ned til Maigaard Danmark, spurte jeg legen om dette stemte. Og han svarte “Det er håp for å oppnå graviditet ellers hadde vi ikke gjennomført behandlingen. Det er klart at det er eggenes kvalitet som er påvirket men det er jo nettopp det ivf behandling som gir best sjanse for graviditet i stigende alder”.


Så da føler jeg meg positiv igjen 😉

Neste innsett blir ca i midten av august 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg