ROCK BOTTOM :-(


Da er det definitivt over for dette forsøket. Testet negativt i dag tidlig. Jeg går inn i det med alt jeg har av krefter og engasjement så derfor treffer det de ganske hardt når ting ikke blir som forventet. Jeg er sliter ganske mye akkurat nå. Jeg trodde jeg var forberedt på dette men det var jeg altså ikke. Jeg visste jo om at det var små sjanser, men hadde troen likevel og håpet var så stort.

Jeg skulle ønske jeg kunne vært hjemme å stirret i veggen i dag, men det kan jeg ikke…må jo på jobb, det blir ikke lett.

Må jo se fremover for neste forsøk om 1 1/2 måned. Jeg må bare bruke noen dager i min boble for å komme meg over dette her. Da blir det trening med fullt trøkk fra lørdag, det pleier å hjelpe når ting ikke går helt veien.

Det blir nok stille på denne bloggen noen dager nå.

Ønkser alle en god sommer 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg