Ingen symptomer en uke etter innsett :(

Nå har det gått akkurat en uke siden innsett av 2 fine egg, men har ingen symptomer bortsett fra tett nese og litt vondt nederst i magen (og det er vel Crinonen sin skyld) og det er vel litt lite 🙁 Jeg har mistet troen på dette forsøket, da jeg ikke har noe tegn til ømme bryster, tretthet, tisse om natten osv… Nå blir det lenge å vente til neste lørdag som er “offisiell” testdag.

Begynner allerede å grue meg for neste forsøk med de fæle medisinene og de grusomme svettetoktene og sinneanfallene. 


Men ber inn familie på grilling så får jeg tiden til å gå, hvis negativ test kan jeg jo ta de faste medisinene for den vonde nakken min igjen….de er sårt savnet 😉

God helg til alle 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg