Når det blir så altoppslukende….


Jeg er bare på rugedag 5 men klarer ikke fokusere på noe annet enn min situasjon,  glemmer ting, bare kjenner etter symptomer, er sliten og tett i nesa. Tett i nesa har jeg vært hver gang jeg har vært gravid, men klarer ikke helt å tro på det, det er jo for tidlig, men jeg er jo ikke forkjølet ;-P

Jeg bruker mye tid på å google alt….det blir litt altoppslukende. Så når min datter måtte låne min pc i går kveld…ble jeg litt irritert fordi da fikk jeg ikke googlet alt jeg skulle hi hi…;-P

Det er jo litt rart og sende eldstemann til kjøretimer på førerkort også håpe på positiv gtest samtidig…;-D

Jeg er en utålmodig sjel og jeg vet at jeg ikke klarer å vente med å teste helt til neste lørdag, jeg har jo testa tidlig før og fått utslag.

Nå er magen så oppblåst av crinonen at jeg ikke får igjen olabuksa…i går måtte jeg gå i skjørt på jobb da jeg ikke orket å ha noe stramt over magen. 

I dag stod jeg opp 2 timer for tidlig fordi jeg trodde jeg skulle begynne 8…men det var 10…så da sitter jeg her da ferdig ordnet og sminket, klar til jobb…altfor tidlig ;-D Men da får jeg jo blogget og googlet litt til he he…

2 kommentarer
    1. Gratulerer som ruger. Har sett ditt innlegg på altformamma hvor du viste til bloggen din. Kjempespennde, jeg håper du lykkes 🙂 Jeg ble selv mamma i februar i år, 45 år og har også store barn fra før. Jeg følger spent med på deg her inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg