Endelig er eggene ute ;-)


Fy flate hvordan vi gruet oss…vi var helt stille i bilen på vei til Maigaard, jeg var fryktelig nervøs for at det skulle gjøre vondt og at de ikke ville finne eggene. Mannen var redd han ikke skulle “få det til” på kommando.

Men alt gikk så fint, jeg fikk avslappende medisin og smertestillende før behandlingen og veneflon i hånda for å få mer smertestillende underveis. Jeg tok til tårene flere ganger, det var veldig rart psykisk og være med på. Mannen felte også en tåre under behandlingen. 

Legen satte bedøvelse i livmoren og jeg fikk ennå mer smertestillende, så fikk vi se på skjermen hvordan de hentet ut eggene. Det var ganske vondt da en pleierske klemte på magen underveis men det tok heldigvis ikke lang tid.

Så lå jeg og sov på et rom (sammen med et annet par fra norge som også gjorde dette) i noen timer, så fikk vi reise hjem til hotellet. 

Følte meg ganske bra i form så vi bestemte oss for å spise ute, det gikk greit til smertestillende sluttet å virke. Da måtte vi hjem ;-D

Fikk med Prednisolon (hormoner for å forberede livmoren), albyl-E for blodfortynnene og en gel med hormoner for skjeden.

Vi ble møtt av noen fantastiske mennesker på Maigaard…kan anbefale dette stedet på det varmeste 🙂

Vi venter på svar i morgen kl 13:30 om det har blitt noen befrukting av eggene….dette blir spennende og lange timer å vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg