Eggene var for små….

Var hos Dr. Huseby i dag for å se om eggene var store nok til å høstes. Men det var de dessverre ikke…og jeg ble veldig deprimert da jeg må gå på Gonal F (medisin for å modne egg) gjennom hele helgen og mandag. Noe som er veldig slitsomt. Jeg får veldig hodepine, er sliten og har så store svettetokter at jeg er våt i håret og på ryggen konstant…svetter i ansiktet så sminken skvetter ;-P

Men men nå må jeg bare klare dette når vi har kommet så langt 😉

Da blir det ny scanning på mandag også håper vi på egguttak på torsdag.

De ringer fra Maigaard med en gang for å sjekke, og føler meg veldig godt ivaretatt der 😉

Men veldig heldig som har en så flott sjef som bare forandrer jobbplaner og sier alt er greit og forsyver planer så jeg får gjort alt jeg skal 😉

Jeg går glipp av sommer festen på jobben da men det får vi ta igjen senere ;-P

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg