Bare sjefen som vet…..


På jobben er det ingen som vet hva vi skal til uken 😉 Rart ingen spør når jeg sier jeg ikke kommer til å være tilstede på nattåpent da det er mitt ansvar som selvvalgssjef ;-D

På lørdag får vi beskjed om når vi må reise til Århus, hvor mange egg som har modnet og om de er store nok til å “høstes”… Vanskelig å vite når man skal ta seg fri, men godt jeg har verdens beste sjef som forstår og vil hjelpe 😉

Det blir værre når jeg kommer hjem og skal rett på sommerfest og alle spør hvor jeg har vært…skal man være ærlig eller holde ut og se hvordan det går…er ikke lett å holde seg når det er så altoppslukende som dette er…;-P

Jeg får ta meg en løpetur i skogen mens jeg venter, så går tiden fortere 😉 Spennende saker nå 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg